Dyrektor Instytutu Papieża Jana Pawła II poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

Specjalista ds. kadr i płac

Miejsce pracy:

Instytut Papieża Jana Pawła II.
Ul. Księdza Prymasa Augusta Hlonda 1,
02-972 Warszawa

WARUNKI PRACY

  • praca biurowa,
  • zagrożenie korupcją,
  • praca związana z obsługą klienta,
  • praca w siedzibie Instytutu,
  • praca na piętrze,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • pomieszczenie higieniczno–sanitarne nieprzystosowane dla osób z niepełnosprawnościami,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchym.

ZAKRES ZADAŃ

  • przygotowywanie, rozliczanie umów o pracę oraz umów cywilno-prawnych (umowy zlecenie, umowy o dzieło),
  • delegacje krajowe i zagraniczne – archiwum, przygotowanie dokumentacji do rozliczeń i księgowania,
  • prowadzenie kasy Instytutu Papieża Jana Pawła II zgodnie z procedurami obowiązującymi u pracodawcy,
  • nadzór nad rozliczeniem zaliczek gotówkowych wypłacanych z kasy firmy,
  • ustalenie i terminowa realizacja wypłat wynagrodzeń, honorariów i innych świadczeń pracowniczych oraz ich ewidencja,
  • ustalanie i terminowe opłacanie podatków, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • sporządzanie i przekazywanie przelewów bankowych, przekazów pieniężnych i innych dokumentów obrotu pieniężnego,
  • prowadzenie akt osobowych pracowników Instytutu zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników,
  • wykonywanie zadań w zastępstwie innego członka zespołu zleconych przez bezpośredniego przełożonego,
  • sprawozdania GUS,
  • obsługa PPK,
  • inne polecenia bezpośredniego przełożonego.

WYMAGANIA NIEZBĘDNE

  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz problematyki podatku dochodowego od osób fizycznych niezbędnego w procesie kalkulacji wynagrodzeń,
  • doświadczenie w pracy w dziale kadrowo-płacowym – min. 2 lata,
  • znajomość programu PŁATNIK,
  • dobra znajomość modułu kadry-płace SYMFONIA,
  • znajomość MS Office (Word, Excel),
  • posiadanie obywatelstwa polskiego,
  • korzystanie z pełni praw publicznych,
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE

  • CV i list motywacyjny
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
  • oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW

  • dokumenty należy przesłać w wersji elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. do: 02.05.2023 r. decyduje data wpływu.

INNE INFORMACJE:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: 7 000 zł brutto. Po okresie próbnym możliwość awansu na Starszego specjalistę ds. kadr i płac wraz z podwyżką.

IPJP2 zapewnia swoim pracownikom:

  • stabilną i ciekawą pracę;
  • regularnie wypłacane wynagrodzenie;
  • dodatek stażowy;
  • dodatkowe wynagrodzenie roczne;
  • nagrody – w zależności od wyników pracy;
  • możliwość rozwoju zawodowego;
  • wsparcie na etapie wdrażania do pracy;
  • dofinansowanie do wypoczynku.

Do składania ofert zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.
Nasz instytut jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Prosimy o wpisanie w dokumentach aktualnego adresu e-mail.
Kandydatki/kandydaci będą informowani o terminie kolejnego etapu naboru za pomocą poczty elektronicznej, a w przypadku nieposiadania e-maila - telefonicznie.
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone datą oraz własnoręcznym podpisem.
Informacje dotyczące procesu rekrutacji w IPJP2  oraz wzór oświadczeń znajdują się na stronie BIP instytutu pod adresem www.bip.ipjp2.pl w zakładce Obwieszczenia i komunikaty.
 
Pierwszeństwo w zatrudnieniu mają osoby z niepełnosprawnościami, które spełniają wszystkie następujące warunki:

  • złożyły w terminie ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym niepełnosprawność,
  • spełniają warunki wymienione w ogłoszeniu,
  • po rekrutacji znalazły się w gronie najlepszych kandydatów.

DANE OSOBOWE - KLAUZULA INFORMACYJNA

Tożsamość administratora
Administratorem Państwa danych osobowych jest Instytut Papieża Jana Pawła II.
Mogą się Państwo z nami kontaktować w następujący sposób:
listownie na adres: Ul. Księdza Prymasa Augusta Hlonda 1, 02-972 Warszawa
poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefonicznie: 22 213 11 90
Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych
Nad prawidłowością przetwarzania Państwa danych osobowych czuwa wyznaczony przez Administratora inspektor ochrony danych, z którym można się kontaktować:
listownie na adres: Ul. Księdza Prymasa Augusta Hlonda 1, 02-972 Warszawa
poprzez e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Cele przetwarzania Państwa danych i podstawa prawna
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia procesu naboru na wolne stanowisko pracy w Instytucie Papieża Jana Pawła II, na podstawie:
przepisów prawa pracy[1], w celu wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze danych w związku z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, zgody na przetwarzanie danych osobowych – w stosunku do danych osobowych podanych przez Panią/Pana z własnej inicjatywy – w związku z art. 6 ust. 1 lit. a i art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazane wyłącznie podmiotom, które uprawnione są do ich otrzymania przepisami prawa. Podmioty takie nie są jednak uznane za odbiorców danych.
Pani/Pana dane osobowe mogą być również udostępniane innym odbiorcom lub kategoriom odbiorców, którymi mogą być podmioty, które przetwarzają Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
Okres przechowywania danych
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w Instytucie Papieża Jana Pawła II (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których Dyrektor Instytutu Papieża Jana Pawła II urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska) niezbędny do realizacji wskazanego powyżej celu przetwarzania, w tym również obowiązku archiwizacyjnego wynikającego z przepisów prawa – w przypadku zatrudnienia.
Przysługujące Państwu uprawnienia związane z przetwarzaniem danych osobowych
Przysługują Państwu następujące uprawnienia:
prawo dostępu do swoich danych oraz uzyskania ich kopii; prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; prawo do usunięcia danych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych, przy czym odrębne przepisy mogą wyłączyć możliwość skorzystania z tego prawa;
prawo do wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych, w zakresie, w którym przetwarzanie opierało się na przesłane zgody, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Aby skorzystać z powyższych praw należy skontaktować się z nami lub z naszym inspektorem ochrony danych (dane kontaktowe zawarte są w punktach 1 i 2).
Prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
(ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa), jeśli uznają Państwo że przetwarzamy Państwa dane niezgodnie z prawem.
Informacja o dowolności lub obowiązku podania danych
Podanie danych osobowych jest:
w zakresie wynikającym z przepisów prawa pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym; w zakresie innych danych – jest dobrowolne.
[1] Art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, art. 4, art. 26 i następne ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz § 1 Rozporządzenia Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 grudnia 2018 r.
w sprawie dokumentacji pracowniczej.

Opis zmian Data Osoba Porównaj
Artykuł został uwtorzony. wtorek, 18 kwiecień 2023 14:51 Administrator
Artykuł został zmieniony. wtorek, 18 kwiecień 2023 14:52 Administrator
Artykuł został zmieniony. wtorek, 18 kwiecień 2023 14:55 Administrator
Artykuł został zmieniony. czwartek, 20 kwiecień 2023 12:18 Administrator